In opdracht van de koning bezoek je elke taverne in het koninkrijk, huur je de meest bekwame dwergen in om Nidavellir te redden en vertrouw je op Koningin Dagfid die de hulp heeft ingeroepen van dappere huurlingen en hun kostbare artefacten.
Nu kan de Elvaland in plaats van een Dwergkaart of Koninklijke offerkaart in de taverne te werven, ervoor kiezen naar het Kamp te gaan om een Magisch Artefact te pakken of een Huurlingenkaart te werven. Bij een gelijke stand om de hoogste inzet op een lopende taverne te bepalen, wordt verwezen naar de edelsteenwaarden zoals in het basisspel. Alleen het Elvaland met de hoogste inzet kan naar het Kamp gaan en een kaart nemen. De andere Elvalanden moeten, in volgorde van oplossen, een kaart nemen uit de taverne die wordt opgelost. Als de Elvaland die als eerste heeft gespeeld ervoor kiest om een kaart uit het Kamp te nemen, moet de overgebleven Dwergkaart uit de taveerne worden afgelegd voordat wordt overgegaan tot de volgende taveerne-resolutie. Het Kamp bestaat uit Artefacten en Huurlingen.
Kenmerken van Thingvellir:
- Nieuwe Heldenkaarten, Huurlingenkaarten met twee klassen en Artefactkaarten met unieke krachten.
- Een innovatief muntbouwsysteem.
- Talrijke en gevarieerde strategieën.
Opgelet! Het gaat om de Franse versie van de uitbreiding. Het spel is volledig taalonafhankelijk en de Engelse spelregels kan je
hier downloaden.